23 67 76 10 lom@avancert.dk

Klager & appeller

Klager & appeller

Sådan foregår det

Fuld uafhængighed er et grundlæggende krav for os som godkendt certificeringsorgan. Vi stræber efter konstant at udvikle og forbedre vores egen arbejdsproces, og heraf er feedback og klager en vigtig del af dette, og noget vi håndterer med stor respekt og nøjagtighed. Vi får normal en god positiv feedback fra vores kunder, men hvis du af en eller anden grund skulle være utilfreds med vores arbejde, håber vi, at du kontakter os.

Ved klager og appeller undersøger vores administrerende direktør grundlaget for klagen/appellen og foreslår en passende løsning. Hvis du ikke er tilfreds med den løsning vi foreslår, og vælger ikke at acceptere den, vil dit spørgsmål blive henvist til det rådgivende udvalg. Det rådgivende udvalg vil derefter, som uafhængig tredjepart, kontakte dig for yderligere undersøgelse og derefter foreslå en handling.

Tre kategorier:

Klager – ved alvorlige mangler eller hvis du oplever noget, som du ønsker vi skal undersøge mere formelt – udfyld venligst nedenstående formular

Appel – hvis du er utilfreds med en beslutning vi har truffet, f.eks. en certificeringsafgørelse eller suspension af et certifikat – udfyld venligst nedenstående formular

Utilfredshed – hvis du er utilfreds med vores arbejde (men ikke betragter det som alvorligt), foretrækker vi, at du kontakter os direkte via telefon eller e-mail – kontakt os

For at sikre uvildig håndtering af klager og appeller er der også mulighed for at kontakte det rådgivende udvalg direkte. Kontakt vores administrerende direktør Lars Ole Møller, så hjælper han dig med kontaktoplysninger.

Send din klage eller appel her